Sanna♥

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sanna - 30 oktober 2010 16:49

Älskar dig så HIMLA mycket!!!!

MALIN<33      Älskar deeej<333♥

 

SÖTNOS♥<33  

Av Sanna - 30 oktober 2010 16:38

Hejsan!


Förlåt för dåligt bloggande de sista dagarna:(

Men nu sitter jag i alla fall här och skriver ett snabbt inlägg!

Det kanske blir ett litet för att jag har vuxenkalas idag eftersom jag fyller år på torsdag:D<33 ( Längtar verkligen )


Idag har jag varit och tränat fotboll!! fast det var inte en så jätterolig träning för att alla bara tramsade och var sura. Fråga mig inte varför:/


Fast efter träningen så cyklade jag hem och gjorde ve/vid/ved mig sen bakade jag två kladdkakor som vi ska ha som efterätt idag.

Sen tittade jag på tv/städade rummet och lite så....


fast nu sitter man här och tradar och väntar tills dom 2sista gästerna kommer:)

Hahahah


En sak som ska bli roligt är att det är Halloween imorgon.

Se ifall där kommer några och knackar på.

Ni får ha det så bra<333

PUSSSS♥



Av Sanna - 27 oktober 2010 11:10

Heeejj!!!

 

 

Hejsan...

Nu sitter jag här vid min dator och min kompis Malin sitter bredvid med sin dator.

Här är nog en del av hur min dag kommer att se ut!:

 

Idag så kommer jag att vara med Malin hela dagen.

Fast vi sitter fortfarande här i pyjamas;D

Sen går vi väll som vanligt ut och fottar.

Kanske lägger in några bilder sen.

Fast jag har ingen systemkamera så att ni vet:(

Sparar till en.....

Efter det så kanske vi går ut och trixar som vi alltid gör!

Ja, som sagt tiden kommer säkert bara rinna iväg eftersom man har roligt.

Glöm inte att jag och malin också har en blogg tillsammans: www.mollanochsollan.bloggplatsen.se

 

Ni får ha det så bra.

Pussss♥

 

 

 

 

Av Sanna - 26 oktober 2010 08:10

Heeej!!

 

Heeej nu sitter jag här i skolan:)

Jag börjar om ca 5min.

det blir en kort dag i dag... för att på tisdagar slutar jag kl. 12.40:D det är riktigt skönt.

Igår var dagen helt underbar för att man fick va med sin älskade Stella efter skolan!!

Idag ska jag vara med Alva! det kommer också bli roligt.

Igår hade jag 17besökare och jag vill säga tack för att du var inne!!!

Ska börja nu :(

pusssss<33

 

(kanske skriver på rasten)  

Av Sanna - 25 oktober 2010 17:58

Hejsan allihopa!

 

Heeej!

Idag har jag skapat en blogg;P

Och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra och att ni hjälper mig med att hitta tittare som kan läsa bloggen!;D

Skriver nog ett inlägg senare ikväll igen.

Ni får ha det så bra

pussssss♥

Tidigare månad - Senare månad

Which language?

Presentation


Hej jag heter sanna och är 12år.
Mitt liv består av fotboll♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur många inlägg ska jag per dag? § RÖSTA och KOMMENTERA!
 1
 2
 3
 4
 5
 över fem
 Ganska många

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards