Sanna♥

Alla inlägg under januari 2011

Av Sanna - 30 januari 2011 20:53

Först solsidan:

 

     

 

Sen Time out :

  

* Sen packa !

* Sen tv !

* Sen sova !

Goooooooooodddddnnnnaaattttt ♥

 



Av Sanna - 30 januari 2011 15:17

Hejsan hejsan

Nu är det ju handboll :)            (sverige spelar)¨

jag sittehemma hos Alva och tittar tsm!<3♥

Hinner ej mer för att den  börjar nu ...


 /Kram... Sanna /

Av Sanna - 29 januari 2011 17:25

HEJSAN ALLA !<3(L)


För att göra hahajagdor glad så gå in på deras blogg och kommentera :)


den heter : http://hahajagdor.blogg.se/


PuSs&HeJ&LeVeRpAsTeJ ♥

Av Sanna - 29 januari 2011 14:59

Hejsan hejsan ! (L)(L)


Snälla snälla snälla , några saker som jag vill att ni ska göra ! <3


* Kommentera !

* Rösta på omröstningen !

* Om ni har någon fråga så fråga på !

* Ge tips !

* Tipsa era kompisar om era bloggar.

* Skicka en kommentar om vad er blogg heter !


Please !?<3♥


Kiss & Hug ! (L)


ps. Kommer bli en underbar kväll tillsammans med Alva<3 § :)

  



Av Sanna - 27 januari 2011 20:01

Hejsan hejsan alla !!

jag har inget mer än att berätta om den roliga skoldagen :D

Först började med att vi hade vanliga lektioner och Frank(vår lärare) skojar som vanligt hela tiden. Sen så när vi gick till musiken och idrotten så skojade vi med varandra och berättade gamla roliga minnen som gjorde att vi skrattade hela tiden :D♥♥

Sen så kommer det roliga-...


Idag i skolan så hade vi ca 45minuters rast.

Så vi satte oss vid datorn och började prata om bloggar.

och sen så sa Stella till Viktor och Andree att om ni två skaffar en blogg tillsammans så får ni en bulle på måndag!

Hahaha.... och dom skapade en som heter : http://gratisbulle.blogg.se

och sen så hörde charlie det så han skaffade också en blogg fast som heter: http://challebale.bloggplatsen.se

och sen så hörde Oscar det så han skaffade också en blogg som heter:

http://oggzar.blogg.se

ska sms:a honom och fråga sen så länkar jag han också på bloggen !<3


SOM ALLA SKRATTADE HELA TIDEN!!



puss&hej<3

Av Sanna - 26 januari 2011 07:11

Kort inlägg på morgonen ...

 

Hejsan hejsan

Jag ska ju på fotbollstuneing med skolan idag :D

Det kommer att bli sååå roligt , jag är jättetaggad <33♥

Därför ska vi åka senare idag så  jag har lite mer tid nu det är därför jag kan sitta vid datorn :))

Men måste göra   v  mig nu..

 

PuSs&HeJ&LeVeRpAsTeJ ♥

Av Sanna - 25 januari 2011 12:30

Hejsan hejsan :)

Nu testar jag att göra ett tidsinställt inlägg , så jag sitter nog på min NO- lektion nu !

Visste inte riktigt hur man gjorde tidsinställt inlägg men så visade min bästa "Stella" hur man gjorde ! (L) 

( men det var enkelt ! , men ibland är man osmart )

efter vi har haft NO ska vi ha Svenska :( BLÄÄ !!


Vi slutar 14.10 idag :D

Någon som vill va !?<3


vi ses (L)

Av Sanna - 23 januari 2011 16:15

   



HEJSAN HEJSAN !

KOMMER NI IHÅG BILD-KALASET SOM JAG LOVADE IGÅR ??

DET ÄNDA ÄR ATT JAG KOMMER LÄGGA UT GANSKA MÅNGA BILDER EFTERSOM JAG INTE LÄGGER UT BILDER OFTA...

GLÖM EJ KOMMENTERA !


    MIN ÄLSKADE MALIN :)♥                    

'






  MIN ÄLSKADE AVLA ♥       MIN ÄLSKADE MALIN !!<3   JAAAAG !!!<33


där fick ni lite bilder :)<3

jag har fottat alla själv med min systemkamera:          ~Canon eos 1000D~

Glöm ej att kommentera !♥


Vi ses (L)

     

Which language?

Presentation


Hej jag heter sanna och är 12år.
Mitt liv består av fotboll♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur många inlägg ska jag per dag? § RÖSTA och KOMMENTERA!
 1
 2
 3
 4
 5
 över fem
 Ganska många

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards