Sanna♥

Alla inlägg under december 2010

Av Sanna - 28 december 2010 11:03

Hejsan hejsan!!♥

 

Igår fick jag 30 besökare!, Tack för alla som tittade in!

Snälla kommentera!!!!!!

 

Men i alla fall, igår var jag med min älskade Malin:)<33

Vi var både inne och ute och fottade, hihi;D

Ska kanske va med henne idag också!

 

 

Ett stort grattis till pappa som fyller år idag:)<33

Det är därför jag är uppe ganska tidigt eftersom vi skulle sjunga för honom.

Ikväll blir det kalas, fast det är bara : Mormor/Morfar & Farmor/Farfar som kommer!!♥

 

 

Skriver kanske ett inlägg senare(L)

Glöm inte kommentera nu x)


Hejjjjdåååååå♥ 

 

 

 

 

 

  

~Canon eos 1000D~

Av Sanna - 24 december 2010 22:34

Hejsan alla!(L)


Goood Jul;D♥


Hoppas ni fick/har en bra julafton idag, för det har jag i alla fall, och jag blev jättenöjd med mina julklappar!

Berättar kanske mer en annan dag om vad jag fick!

ses....

  

Av Sanna - 22 december 2010 14:15

hejsan!

Jag hade ju lovat att lägga ut lite bilder på när jag och Malin sov över, sorry att jag la ut dom sent:( Men lägger iallafall ut dom nu:))

 

 

SNÄLLA GÅ IN PÅ^HENNES BLOGG:  "Malin"

Ska kanske sova med henne inatt igen!♥ Hahah... då blir det fler bilder:))

 

 

 

Och inatt har jag sovit med min älskade ALVA!!<33 :))

  

 

SES<3  

Av Sanna - 19 december 2010 12:14

Hejsan hejsan...<3


Malin sov här inatt. Vi hade jätteroligt;D♥

Fast hon åkte nästan precis hem för att hon skulle spela innebanymatch med några äldre! ( Lycka till Maliin<3♥ )


Vi fotade en hel del, kommer kanske några bilder sen;)♥

Har inte så mycket mer att skriva.

Vi ses<3


SANNA!!! (klicka)

Av Sanna - 17 december 2010 09:32

Hejsan alla!<33
Nu är det äntligen fredag:) (och snart jullov)


Men vi skulle egentligen träna fotboll i skolan idag men den dumma komunen struntar tyvärr i att skotta planen!!  :'(

Så vi kan tyvärr inte träna! ( Istället ska vi ha teori )
Kanske skriver ett till inlägg när jag kommit hem från skolan;D<33
Just det.. en sak som jag har glömt säga är att alla mina bilder fottar jag med min:

 Canon eos 1000D


Todelloo:))


Hejsvejs<3

Av Sanna - 15 december 2010 19:48

   Hejsan alla!(L)

Idag så har jag varit med den bästa Stella:D Det blir också en dag till med henne imorgon:)<3

Nu har jag precis tittat på hanboll... Sverige gick vidare till semifinal, för dom vann med

(25-19) tror jag;P♥

Nu sjunker tyvärr min statistik på båda bloggarna! Snälla gå in varenda dag, och be era kompisar att komma in och kolla/kommentera(L)(a)

Please♥

Ses..

Sanna(L)
♥♥♥♥

Kommentera??

  


Av Sanna - 13 december 2010 17:04

hejsan alla<3

jag är med i  tävling.

bilden som jag tävlar med är denna:))http://thedevilschild.blogg.se

  


  

Jag tycker att bilden är fin, för det formas ett hjärta i det och att dropparna faller(L)

<33


Which language?

Presentation


Hej jag heter sanna och är 12år.
Mitt liv består av fotboll♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Hur många inlägg ska jag per dag? § RÖSTA och KOMMENTERA!
 1
 2
 3
 4
 5
 över fem
 Ganska många

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards